Jako dealer wózków widłowych Maximal w Polsce, pierwszy raz uczestniczyliśmy w konferencji, która odbyła się w fabryce producenta Hyster-Yale Maximal.
Gdybyśmy mieli podsumować jednym słowem to powiedzielibyśmy „WOW”. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem profesjonalizmu procesów produkcji wózków widłowych i nowoczesnych technologii stosowanych w fabryce. Widać, że przejęcie fabryki przez amerykańskiego giganta – Grupę Hyster-Yale przyczyniło się do jej ogromnego rozwoju. Dzięki nowym możliwościom inwestycyjnym, globalnym perspektywom i doskonałości operacyjnej, fabryka zaczęła konkurować na światowym rynku, oferując produkty najwyższej jakości.
Doceniliśmy, jak bardzo producent zaangażowany jest w rozwój i wspieranie swoich dealerów. Prezentacje nowych modeli wózków widłowych, sesje warsztatowe i panele dyskusyjne pokazały nam, że Hyster-Yale-Maximal nie tylko zna nasze problemy, ale aktywnie szuka rozwiązań.
Chociaż początki współpracy wcale nie były łatwe.
Półtora roku współpracy nauczyło nas wiele.
Współpraca na linii dealer-producent wiąże się z pewnymi wyzwaniami, jak chociażby:
Opóźnienia w dostawach: Często są to problemy zależne od czynników zewnętrznych, takich jak: pandemie, działania wojenne i blokada Kanału Sueskiego, wydłużają czas dostawy.
Komunikacja: W dużej, globalnej organizacji, takiej jak Hyster-Yale-Maximal, efektywna komunikacja bywa wyzwaniem. Czasami trudno jest uzyskać szybkie odpowiedzi na nasze pytania czy wątpliwości, chociażby ze względu na przesunięcie czasowe.
Szkolenia i wsparcie techniczne: Zapewnienie, że nasz zespół jest zawsze na bieżąco z najnowszymi technologiami i procedurami, wymaga ciągłych szkoleń i przede wszystkim dostępu do zasobów.
Pomimo tych wyzwań, współpraca z Hyster-Yale-Maximal pokazuje, że jesteśmy w stanie skutecznie zarządzać tymi problemami, a lepsze zrozumienie wymagań rynku europejskiego pozwala dostosować ofertę do specyficznych potrzeb każdego klienta.
Optymalizacja logistyki: Regularne spotkania i lepsza koordynacja pomiędzy działami produkcji i dystrybucji pomagają minimalizować opóźnienia.
Dodatkowo optymalizacja łańcucha dostaw, w tym dostaw części serwisowych a także planowane w najbliższej przyszłości powstanie centrum dystrybucji części zamiennych w Europie, pozwoli zwiększyć efektywność logistyczną, co przełoży się na mniejszą ilość przestojów i większą ciągłość operacji u naszych klientów.
Usprawnienie komunikacji: Maximal wprowadza dedykowaną platformę komunikacyjną, która ułatwi szybką wymianę informacji. Dzięki temu będziemy mogli lepiej i szybciej reagować na potrzeby naszych klientów.
Intensywne szkolenia: Regularne sesje szkoleniowe pozwalają naszym pracownikom na ciągłe podnoszenie kwalifikacji i znajomość najnowszych produktów oraz technologii, aby naszym klientom zapewnić najwyższy standard wsparcia technicznego i serwisu.
Konferencja umocniła nasze przekonanie, że Hyster-Yale-Maximal jest nie tylko naszym dostawcą, ale i partnerem, który z zaangażowaniem wspiera nas w osiąganiu sukcesów. Dzięki wspólnym wysiłkom możemy sprostać wyzwaniom i dostarczać naszym klientom najwyższej jakości produkty oraz usługi.
Zapraszamy do kontaktu z nami, aby na własne oczy przekonać się o zaletach naszych najnowszych modeli wózków widłowych. Organizujemy demonstracje i testy, które pozwolą dokładnie ocenić jakość i funkcjonalność wózków LGS Maximal.